سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شیراز


1.

رابطه‌ی خوش‌بینی و آشفتگی روان‌شناختی در دانشجویان: نقش میانجی‌گر کنترل تحصیلی آگاهانه

صفحه 1-19
ساره فردافشاری؛ حسین پورشهریار؛ امید شکری؛ جلیل فتح آبادی

2.

نقش واسطه‌گری انگیزش تحصیلی در رابطه‌ی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی

صفحه 20-36
مهدی رحیمی؛ سعید فرهادی

3.

رابطه‌ی ساختاری نقش گروه‌های آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان

صفحه 37-58
سکینه جعفری؛ حسین دامغانیان؛ فاطمه عبدشریفی

4.

ارائه‌ی الگویی ساختاری جهت پیش‌بینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان

صفحه 59-86
زهرا کوشی؛ مسعود اخلاقی؛ اصغر سلطانی

5.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس

صفحه 87-104
افضل اکبری بلوطبنگان؛ علی محمد رضایی؛ عمادالدین احراری

6.

رابطه‌ی جهت‌گیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی

صفحه 105-121
قوام ملتفت؛ سمیه ساداتی فیروزآبادی؛ حمیده اداوی

7.

اثر پیش‌بینی‌کنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه‌ای تعلل‌ورزی تحصیلی

صفحه 122-145
حمیده دیانت؛ علی محمد رضایی؛ سیاوش طالع پسند؛ محمدعلی محمدی فر

8.

بررسی و مقایسه‌ی سطح استقلال کاری درک شده‌ی معلمان در مدارس

صفحه 146-172
ناصر شیربگی؛ کیوان بلندهمتان؛ پروین تدین سنگانی