سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شیراز


1.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر روش تدریس معکوس در نظام آموزش عالی بر اساس رویکرد فراترکیب

صفحه 1-27
فرزانه عسکری؛ مرضیه دهقانی

2.

بررسی تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان از منظر دلالت‌های نظری در طراحی برنامه‌درسی

صفحه 28-51
زهرا اسلامیان؛ محمود سعیدی رضوانی؛ مرتضی کرمی؛ دیوید ایوانس

3.

تبیین ویژگی‌های برنامه‌درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم

صفحه 52-74
اعظم زرین؛ غلامرضا یادگارزاده؛ محبوبه خسروی؛ مصطفی قادری؛ علی خورسندی طاسکوه

4.

رابطه اثربخشی برنامه‌درسی با توانایی‌های دانشجویان با نقش تعدیل‌گر کیفیت تجارب یادگیری

صفحه 75-102
قاسم نوذری؛ محمد جواد‌ لیاقت دار

5.

سنتزپژوهی مؤلفه‌ها و شاخص‌های توسعه حرفه‌ای معلمان

صفحه 103-121
مسعود طاهرپور کلانتری؛ میثم غلام پور

6.

تحلیل مقایسه‌ای مفاهیم ارائه شده در کتاب‌های درسی ریاضی مقطع ابتدایی ایران و ژاپن

صفحه 122-152
نرگس یافتیان؛ فاطمه عباسی

7.

شناسایی مولفه‌های اثرگذار بر جهت‌گیری پارادایمی اعضای هیات علمی رشته‌ مطالعات برنامه‌درسی: یک مطالعه ترکیبی

صفحه 153-172
فاطمه کریمی؛ رحمت اله مرزوقی

8.

تجارب زیسته معلمان ابتدایی از شایستگی‌های دیجیتالی مورد نیاز برای دوران پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 173-201
سید فاطمه زارع شیخکلایی؛ محمد جوادی پور

9.

فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روش‌های تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامه‌درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی

صفحه 202-223
مریم صیدی؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی؛ علیرضا فقیهی

10.

تبیین رویکرد هم‌افزایی در عناصر برنامه‌درسی میلر با الهام از نظریه سیستم‌ها

صفحه 224-255
ابوالقاسم رضوانی؛ محسن آیتی؛ محمد اکبری بورنگ؛ هادی پورشافعی؛ حسین شکوهی فرد

11.

واکاوی انتقادی فرصت‌ها و امکان‌های تعلیم‌وتربیت کثرت‌مدار در مبانی نظری آموزش‌وپرورش رسمی ایران

صفحه 256-278
امین ایزدپناه

12.

جستاری نظرورزانه پیرامون اسلامی‌سازی برنامه درسی

صفحه 279-288
حسن ملکی