آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,421,210
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,576

1.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر روش تدریس معکوس در نظام آموزش عالی بر اساس رویکرد فراترکیب

صفحه 1-27
فرزانه عسکری؛ مرضیه دهقانی

2.

بررسی تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان از منظر دلالت‌های نظری در طراحی برنامه‌درسی

صفحه 28-51
زهرا اسلامیان؛ محمود سعیدی رضوانی؛ مرتضی کرمی؛ دیوید ایوانس

3.

تبیین ویژگی‌های برنامه‌درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم

صفحه 52-74
اعظم زرین؛ غلامرضا یادگارزاده؛ محبوبه خسروی؛ مصطفی قادری؛ علی خورسندی طاسکوه

4.

رابطه اثربخشی برنامه‌درسی با توانایی‌های دانشجویان با نقش تعدیل‌گر کیفیت تجارب یادگیری

صفحه 75-102
قاسم نوذری؛ محمد جواد‌ لیاقت دار

5.

سنتزپژوهی مؤلفه‌ها و شاخص‌های توسعه حرفه‌ای معلمان

صفحه 103-121
مسعود طاهرپور کلانتری؛ میثم غلام پور

6.

تحلیل مقایسه‌ای مفاهیم ارائه شده در کتاب‌های درسی ریاضی مقطع ابتدایی ایران و ژاپن

صفحه 122-152
نرگس یافتیان؛ فاطمه عباسی

7.

شناسایی مولفه‌های اثرگذار بر جهت‌گیری پارادایمی اعضای هیات علمی رشته‌ مطالعات برنامه‌درسی: یک مطالعه ترکیبی

صفحه 153-172
فاطمه کریمی؛ رحمت اله مرزوقی

8.

تجارب زیسته معلمان ابتدایی از شایستگی‌های دیجیتالی مورد نیاز برای دوران پساکرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 173-201
سید فاطمه زارع شیخکلایی؛ محمد جوادی پور

9.

فهم پدیدارشناسانه تجارب زیسته اساتید دانشگاه فرهنگیان از روش‌های تدریس، آشنایی با زبان هنر، آشنایی با فناوری و آشنایی با تحلیل رفتارآموزشی فراگیران در برنامه‌درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی

صفحه 202-223
مریم صیدی؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی؛ علیرضا فقیهی

10.

تبیین رویکرد هم‌افزایی در عناصر برنامه‌درسی میلر با الهام از نظریه سیستم‌ها

صفحه 224-255
ابوالقاسم رضوانی؛ محسن آیتی؛ محمد اکبری بورنگ؛ هادی پورشافعی؛ حسین شکوهی فرد

11.

واکاوی انتقادی فرصت‌ها و امکان‌های تعلیم‌وتربیت کثرت‌مدار در مبانی نظری آموزش‌وپرورش رسمی ایران

صفحه 256-278
امین ایزدپناه

12.

جستاری نظرورزانه پیرامون اسلامی‌سازی برنامه درسی

صفحه 279-288
حسن ملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب