
تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 847 |
تعداد مقالات | 7,527 |
تعداد مشاهده مقاله | 13,264,037 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 11,507,070 |
1. | نقش نیازهای اساسی خودتعیینگری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجیگری انگیزش درونی و رضایت | |
صفحه 1-20 | ||
اکرم خوارزمی؛ حسین کارشکی؛ محمدسعید عبدخدائی | ||
2. | سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوی ارتباطی خانواده؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی | |
صفحه 21-47 | ||
محمدحسین دهقانی زاده؛ مسعود حسین چاری | ||
3. | بررسی نقش واسطهگری جهتگیری هدف در رابطه ی خودکارآمدی و ارزش تکلیف با انواع راهبردهای شناختی | |
صفحه 49-80 | ||
زینب ربّانی؛ فریده یوسفی | ||
4. | تأثیر تعاملی آموزش راهبردهای خودتنظیمی و سبکهای شناختی دانشآموزان بر عملکرد حل مسئله ریاضی | |
صفحه 81-115 | ||
اکبر سلیماننژاد؛ سیدداوود حسینینسب | ||
5. | نقش فراشناخت، هوش و خودکارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان سال اول متوسطه | |
صفحه 118-135 | ||
عیناله طیموریفرد؛ محبوبه فولادچنگ | ||
6. | مقایسهی اثربخشی آموزش خصوصی همتایان و خودآموزی شناختی بر پیشرفت، اضطراب و نگرش به درس ریاضی | |
صفحه 138-156 | ||
سیده فاطمه موسوی | ||