آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,420,827
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,449

1.

شناسایی محتوا و منبع دانش‌عملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالت‌های آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم

صفحه 1-27
حسین چهارباشلو؛ مجید علی عسگری؛ خلیل غلامی؛ نعمت اله موسی پور

2.

سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93

صفحه 28-47
سعید محمودی بردزردی؛ تورج هاشمی نصرت آباد؛ شهرام واحدی

3.

بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانه‌ای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانش‌آموزان ششم ابتدایی

صفحه 48-69
فروزان ضرابیان

4.

تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی

صفحه 70-97
محمد حسن کریمی؛ فرحناز کیانی؛ بابک شمشیری

5.

واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته

صفحه 98-144
جمال سلیمی؛ لطف اله ساعدموچشی؛ آرش عبدی

6.

طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی

صفحه 145-171
مهدی ابوالقاسمی؛ حسین زینلی پور؛ علی اکبر شیخی فینی؛ علیرضا عصاره

7.

شناسایی مدلی برای فعالیت‌های خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی

صفحه 172-198
نرگس یافتیان

8.

شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت حرفه‌ای متخصصان برنامة درسی

صفحه 199-223
غلامرضا یادگارزاده

9.

ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگی‌ها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز

صفحه 224-244
سعید احمدی

10.

تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران

صفحه 245-275
مرتضی بازدارقمچی قیه؛ کورش فتحی و اجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ مقصود فراستخواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب