آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,420,827
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,449

1.

پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ

صفحه 1-14
ناهید اوجاقی؛ بهمن سعیدی پور؛ حسین زارع؛ محبوبه اسلمی

2.

طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

صفحه 15-42
رحمت اله مرزوقی؛ رضا ناصری جهرمی؛ مهدی کرباسیان؛ جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی

3.

ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری

صفحه 43-66
قاسم سلیمی؛ مریم شفیعی؛ فهیمه کشاورز؛ الهام حیدری

4.

اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله بر مسؤولیت‌پذیری دانش‌آموزان پسر سال سوم متوسطه دوره اول

صفحه 67-87
حسن غریبی

5.

تحلیل کیفی تجارب دانشجویان و اعضای هیأت علمی از مفهوم «سخت‌گیری علمی»

صفحه 88-117
ناصر شیربگی؛ کاوه سعیدی

6.

شناسایی دیدگاه متخصصان برنامه‌ی درسی درباره‌ی چالش‌های نوآوری در برنامه‌ی درسی آموزش عالی با استفاده از روش کیو

صفحه 118-144
محبوبه خسروی

7.

مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده

صفحه 145-166
محمد علی جوادی بورا؛ صمد ایزدی

8.

بررسی ارتباط میان میزان استفاده‌ی اساتید زبان انگلیسی از عناصر مختلف نگاره‌نویسی در طراحی سؤالات امتحانی، عملکرد دانشجویان در امتحانات و ارزشیابی آن‌ها از عملکرد اساتید

صفحه 167-188
محمد صابر خاقانی نژاد؛ راحله مودت

9.

ارزشیابی برنامه‌ی درسی اجراشده‌ی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp

صفحه 189-220
سوسن جباری

10.

اعتبارسنجی الگوی پذیرش تغییر برنامه‌ی درسی معلمان دوره‌ی ابتدایی شهر بیرجند: مدل معادلات ساختاری

صفحه 221-235
محمد اکبری بورنگ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب