آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,421,194
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,572

1.

رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران

صفحه 1-24
محمد رحمان پور؛ محمدجواد لیاقتدار؛ فریدون شریفیان؛ مهران رضایی

2.

اثربخشی روش های ‌ نقشه‌ ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازده‌های شناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی

صفحه 25-40
اکبر علیلو؛ احسان عظیم پور

3.

تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی

صفحه 41-64
جعفر ترک زاده؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ قاسم سلیمی؛ فهیمه کشاورزی

4.

تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانش‏آموزان دوره ی ابتدایی

صفحه 65-87
سوسن جباری

5.

مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز

صفحه 88-100
فرهاد خرمایی؛ فاطمه آزادی ده بیدی

6.

ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند

صفحه 101-122
مرضیه دهقانی؛ فرانک امیدیان؛ فریناز اصغری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب