آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,421,194
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,572

1.

جدال‌های پارادایمی در برنامه‌درسی و تحلیل جریان نومفهوم‌سازی از منظر ادعای جابجایی پارادایم

صفحه 1-22
فریدون شریفیان

2.

تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی جیکساو بر احساس تعلق به مدرسه در بین دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان نجف‌آباد

صفحه 23-35
مهدی ابوالقاسمی نجف آبادی؛ ام کلثوم میرالی رستمی؛ علی اکبر شیخی فینی

3.

ارزیابی تناسب محتوای برنامه درسی تجربه‌ شده دوره کارشناسی رشته‌های مدیریت (بازرگانی و صنعتی) با ویژگی‌های مدیر اسلامی

صفحه 37-60
مهدی محمدی؛ رحمت اله مرزوقی؛ رضا ناصری جهرمی؛ هادی رحمانی

4.

تجربه زیسته ی دانش آموزان از مدرسه: راهنمای عمل برنامه درسی

صفحه 61-84
مرتضی بینش؛ نرگس کشتی آرای؛ علیرضا یوسفی؛ محمدحسین یارمحمدیان

5.

مقایسه تاثیر دو روش تدریس بدیعه پردازی و سخنرانی در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی در درس هنر

صفحه 85-101
علی اکبر خسروی؛ محمود نیکان

6.

مقایسه ی یادگیری خودنظم بخش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مدارس عادی و هوشمند اصفهان

صفحه 103-116
فرزانه واصفیان؛ سیمین نقش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب