آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,420,829
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,449

1.

تحلیل محتوای کتابهای درسی مطالعات اجتماعی و علوم تجربی دوره راهنمایی بر اساس مؤلفه های هوش هیجانی

صفحه 1-31
علی عبدی؛ بهاره بابایی

2.

ساخت آزمون تشخیصی خواندن و درک مطلب جهت دانش‏آموزان دوره‏ی ابتدایی

صفحه 33-51
سوسن جباری؛ محسن خادمی

3.

بررسی رابطه بین میزان اثربخشی (انسجام، توازن و تناسب) برنامه درسی با شایستگی‌های فنی، زمینه‌ای و رفتاری دانشجویان دوره کارشناسی رشته‌های مدیریت (بازرگانی، صنعتی و آموزشی) دانشگاه شیراز

صفحه 53-72
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ هاجر معینی شهرکی

4.

مقایسه ی تأثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی دیک و کری و الگوی طراحی آموزشی گانیه بر انگیزش و یادگیری دانش‌آموزان

صفحه 73-93
محبوبه مهرورز؛ مهسا مرادی؛ سمانه عبدلی

5.

بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های ورزش و نقش آن بر سلامت در کتاب‌های درسی دوره راهنمایی

صفحه 95-117
میمنت عابدینی بلترک؛ ابراهیم صالحی عمران

6.

تحلیل محتوای کتاب هدیه‌های آسمانی پایه‌ی ششم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی درسال تحصیلی 92-1391

صفحه 119-136
مریم افضل خانی؛ اعظم سمیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب