آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها868
تعداد مقالات7,771
تعداد مشاهده مقاله13,984,472
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,993,244

1.

طراحی مدل مفهومی توسعۀ فرهنگ بازی‌های بومی- محلی در مدارس ابتدایی خراسان رضوی

صفحه 1-24
سیده عذرا میرکاظمی؛ مهدی باقرزاده؛ سمانه راستگو

2.

کاوش و اعتباریابی چارچوب برنامۀ درسی ادبیات تطبیقی مبتنی بر مهارت‌های تفکر نقادانه برای دانشجویان کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی

صفحه 25-46
امین نظری تریزی؛ موسی عربی؛ حسن نجفی

3.

بدفهمی‌های حوزه احتمال: عاملی مهم در عملکرد دانشجومعلمان دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی در موقعیت‌های احتمالاتی

صفحه 47-72
نادیا شامل؛ ابراهیم ریحانی؛ مجتبی اسکندری

4.

نقش بازی‌وارسازی در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان مهندسی: مطالعه‌ای در محیط ترکیبی یادگیری مسئله‌محور

صفحه 73-104
الهام حیدری؛ فاطمه میرغفاری؛ قاسم سلیمی؛ علی اکبر صفوی؛ فهیمه کشاورزی

5.

واکاوی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از اجرای برنامه درسی آموزش ریاضی از طریق حل مسئله

صفحه 105-138
محمد جاودانی؛ ساره حق خواه؛ نجاتعلی قره بیگی

6.

کاوش نقش شبکه شاد دانش آموزی در دگرگون سازی نقش معلم: یک مطالعه پساپدیدارشناختی

صفحه 139-160
محمد اکبری بورنگ؛ صابر شفیعی؛ محسن آیتی؛ بهنام رسولی

7.

بررسی نقش ضعف صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید دانشگاه فرهنگیان در شکل‌گیری برنامه‌های درسی زائد به عنوان یکی از انواع برنامه های درسی نال

صفحه 161-184
انسی کرامتی

8.

طراحی چارچوب برنامه‌درسی کارآفرینی مبتنی بر رویکرد تلفیقی استیم: مطالعه کیفی در دوره دوم ابتدایی

صفحه 185-204
زینب چراغی؛ پروین احمدی؛ پروین صمدی

9.

تبیین چالش‌های برنامه‌ی درسی خانواده محور و ارائه راهکارها

صفحه 205-224
فوزیه غلامی؛ محمد جوادی پور؛ مرضیه دهقانی؛ کیوان صالحی؛ حسین چهارباشلو

10.

تحلیل وضع موجود و مطلوب برنامه‌درسی دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس مؤلفه‌های دانشگاه خدمت‌محور

صفحه 225-254
زهرا دهقانی زاده؛ مهرانگیز علی نژاد؛ مهرداد عظیمی نژادیان

11.

پدیدارشناسی تجارب زیسته دانش آموزان افغانستانی از نظام آموزشی ایران

صفحه 255-276
مبینا غربا؛ علیرضا صادقی؛ غلامرضا یادگارزاده؛ مصطفی قادری

12.

شناسایی عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای شایستگی ارتباطی معلمان دوره‌ی ابتدایی با رویکرد مرور نظام‌مند

صفحه 277-298
محمد جوادی پور؛ هستی فرخ‌پور؛ کیوان صالحی؛ بهروز آزاد دولابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب