آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,420,894
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,482

1.

اولویت‌بندی مولفه‌های فناوری یادگیری در آموزش‌و‌پرورش با تکنیک سلسله‌مراتب تحلیلی

صفحه 1-25
نسیم آل ابراهیم؛ رضا زارعی؛ نادر شهامت؛ مژگان امیریان زاده

2.

تبیین هیجانات شرم و گناه دانش‌آموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطه‌ای بازخورد معلم

صفحه 26-46
غلامرضا دلاور؛ فریده‌سادات حسینی؛ سید موسی گلستانه؛ سمیرا علی زاده

3.

رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادام‌العمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 47-66
فرزانه یزدانی؛ مسعود حسینچاری؛ بهرام جوکار؛ راضیه شیخ الاسلامی

4.

مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمال‌کاری تحصیلی

صفحه 67-90
هوشنگ گراوند؛ سعیده سبزیان؛ حمیده پاکمهر

5.

تجربه زیسته دانش‌آموزان از حضور در کلاس‌های فوق‌برنامه: ارائه مدل پارادایمیک

صفحه 91-115
رفیق حسنی؛ شادی ملکی

6.

رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانش‌آموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آن‌ها به یادگیری

صفحه 116-128
مرضیه قلی پور؛ آمنه عالی؛ محمد عسگری

7.

تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم

صفحه 129-162
علی قاسمی؛ پروین کدیور؛ هادی کرامتی؛ مهدی عرب زاده

8.

تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر

صفحه 163-184
حمیرا سپاسیان؛ بهرام جوکار؛ راضیه شیخ الاسلامی؛ مسعود حسین چاری

9.

رابطه بین قضاوت اخلاقی و بی‌صداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانش‌آموزان

صفحه 185-203
یاسین حسینی آلمان آباد؛ باقر سرداری

10.

تاثیر ویدیوی مدرس به‌عنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیط‌‌های یادگیری چندرسانه‌ای

صفحه 204-219
حسین دهقان زاده؛ حجت دهقان زاده؛ فاطمه صالحی نجف آبادی

11.

موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانش‌آموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی

صفحه 220-242
محمدرضا همتی؛ فرامرز عزیزملایری؛ حمیدرضا خلجی

12.

نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبرد‌های تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم‌ کلاسی ها بااهمال‌کاری تحصیلی

صفحه 243-263
محمد علیزاده؛ حسین کارشکی؛ مریم بردبار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب