آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,420,828
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,449

1.

تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیبایی‌شناختی و نمره نقاشی دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 1-16
حمیده سرادار؛ فریبا خوشبخت؛ محبوبه البرزی؛ محمد حسن کریمی؛ فریبا غروی

2.

واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی

صفحه 17-42
سهراب محمدی پویا؛ سید طاهر سیدی نظرلو؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی

3.

واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاه‌های برتر جهان: مطالعه موردی رشته روان‌شناسی

صفحه 43-66
اعظم کاییدی؛ احمدرضا نصراصفهانی؛ فریدون شریفیان؛ سعید موسوی پور

4.

تحلیل گفتمان انتقادی کتاب‌ درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم‌ مؤلفه‌های جامعه‌پذیری آن‌ها

صفحه 67-100
شهرزاد شاه سنی؛ فاطمه امیرعضدی؛ محبوبه البرزی؛ فهیمه کشاورزی

5.

شناسایی نشانگرهای هدف‌های برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران

صفحه 101-125
یعقوب سپهری؛ محمد جواد‌ لیاقت دار؛ اعظم اسفیجانی

6.

مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد

صفحه 126-153
داود طهماسب زاده شیخلار؛ احسان عظیم پور؛ علی ایمان زاده؛ محمد عباس زاده

7.

تحلیل محتوای کتاب‏های دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضه‏های نظام سلامت با تأکید بر آموزش

صفحه 154-171
محمد عظیمی

8.

طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 172-196
سمانه مرادی؛ داود طهماسب زاده شیخلار؛ یوسف ادیب؛ حسین اصغرپور

9.

واکاوی مؤلفه‌های سواد فرهنگی برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب

صفحه 197-223
فاروق خاکزاد؛ مرضیه دهقانی؛ رضوان حکیم زاده؛ علیرضا صادقی؛ کیوان صالحی

10.

شناسایی عوامل تسهیل‌کننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی

صفحه 224-243
مهلا اصلاحی؛ پروین احمدی؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی

11.

شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانش‎آموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی)

صفحه 244-267
جواد جدی گرگری؛ یوسف محب زادگان؛ محمد عزیزی

12.

شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکل‌گیری، آشکارسازی و اشتراک‏گذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی

صفحه 268-302
عادل ظفری نژاد؛ علیرضا صادقی؛ حسن ملکی؛ نعمت الله موسی پور؛ محبوبه خسروی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب