آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,421,187
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,572

1.

تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا

صفحه 1-19
محبوبه البرزی؛ مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ مریم صفری؛ فاطمه میرغفاری

2.

رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19: نقش واسطه‌گری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس

صفحه 20-36
مرضیه صادق زاده؛ مرضیه رمضانی

3.

نقش واسطه‌گری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنش‌وری نوجوانان

صفحه 37-61
محبوبه فولادچنگ؛ معصومه زارع

4.

اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی

صفحه 62-80
خاتون محمودنژاد؛ راضیه شیخ الاسلامی

5.

نقش واسطه‌گری ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی

صفحه 81-96
مروارید بزرگ پوری؛ مریم کورش نیا؛ آذرمیدخت رضایی؛ سلطانعلی کاظمی

6.

شناسایی وضعیت مطلوب روش‌های تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان

صفحه 97-121
فاطمه یزدانی؛ فریدون شریفیان؛ احمدرضا نصر اصفهانی؛ احمد شانه ساززاده

7.

نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان با سابقه‌ی تخلف انضباطی

صفحه 122-140
حانیه شارکیان؛ شهربانو عالی؛ سید کاظم رسول زاده طباطبایی

8.

تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان

صفحه 141-162
سعیده زاهد؛ فریبرز درتاج؛ حسن اسدزاده؛ پروین کدیور؛ نورعلی فرخی

9.

بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانش‌آموزان با اختلال خواندن

صفحه 163-180
علی اکبر ارجمندنیا؛ سوگند قاسم زاده؛ الهام شفیعی؛ نیره مصباحی پور

10.

عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگی‌های یادگیرنده

صفحه 181-202
مائده زارعی ساروکلائی؛ غلامرضا شمس؛ مرتضی رضائی زاده؛ محمد قهرمانی

11.

شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری پروژه‌‌محور، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز

صفحه 203-227
احمد ابراهیمی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ علی ربانی خوراسگانی

12.

واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش‌آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه

صفحه 228-246
مریم شفیعی؛ مهدی محمدی؛ فاطمه کشت کار

13.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی

صفحه 247-274
فرهاد خرمایی؛ سامان کمری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب