آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,420,872
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,471

1.

طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب

صفحه 1-33
مریم شفیعی؛ سمیرا نکومند؛ رحمت اله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده

2.

تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های آموزش به مهاجران افغان: یک مطالعه کیفی

صفحه 34-65
صادق موسوی؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محمود حقانی؛ سعید صفایی موحد

3.

اثربخشی اجرای برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش‌‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی

صفحه 66-83
نرگس متین فر؛ مرجان کیان

4.

فهم پدیدارشناسانۀ پذیرش نوآوری در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 84-109
سهراب نجفی؛ یحیی معروفی

5.

تحلیل مطالبات والدین و دانش‌آموزان از برنامه درسی تاریخ دوره دوم متوسطه

صفحه 110-129
پروین صمدی؛ پروین احمدی؛ سعیده بهروزی نژاد

6.

مطالعه تجارب زیستۀ دانش‌آموزان دوره ابتدایی از یادگیری مبتنی بر رویکرد کلاس معکوس

صفحه 130-153
محمد علی پور؛ محمد علی رستمی نژاد؛ محمد اکبری بورنگ

7.

طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی ذهن شاد در دوره ابتدایی- رویکرد ترکیبی

صفحه 154-178
رضا ناصری جهرمی؛ خاطره محمد جعفری؛ سیده وحیده علوی؛ فاطمه میرغفاری

8.

رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان مدارس ابتدایی دخترانه از اجرای طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب)

صفحه 179-200
محمدرضا یوسف زاده

9.

مطالعه تجربه زیسته استاد راهنمای دوره کارآموزی در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 201-221
فاطمه اسلامی؛ نعمت الله موسی پور؛ علیرضا صادقی

10.

بررسی استقلال هوش از عقلانیت در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی

صفحه 222-240
هاجر نظرپور؛ ناصر نو شادی؛ فریبرز نیکدل

11.

تأثیر شیوه آموزشی ژانرمدار بر مهارت نوشتن دانش‌آموزان دوزبانه پایه پنجم ابتدایی در درس زبان فارسی در شهرستان ارومیه

صفحه 241-257
جواد کیهان؛ مهتا عطیف

12.

شاخص‌های محیط‌های‌ یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آنها

صفحه 258-289
مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصراصفهانی؛ محمد رضا آهنچیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب