آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,421,207
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,576

1.

واکاوی و فهم اهم چالش‌ها و موانع عملی پیش رو در تحقق سند تحول بنیادین با تمرکز بر زیرنظام‌های اصلی آن

صفحه 1-33
ناصر قجری؛ محمد مزیدی؛ بابک شمشیری

2.

نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی در رابطۀ ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی و ادراک از کیفیت فضای دانشگاه با سازگاری دانشجویان با دانشگاه

صفحه 34-60
زهرا اقدامی؛ فریده یوسفی

3.

بررسی کتاب ریاضی پایه‌ هشتم بر اساس میزان برقراری ارتباط بین دانش رویه‌ای و دانش مفهومی

صفحه 61-85
نرگس یافتیان؛ فاطمه ملکی

4.

ارزیابی نقش‌ها، روش‌ها و انواع ارشادگری در برنامۀ درسی دوره‌های آموزشی منطقۀ ویژۀ اقتصادی بندر امام خمینی (ره)

صفحه 86-104
الهام پناهی

5.

برنامۀ درسی سواد حقوقی دورۀ متوسطه: یک مطالعۀ ترکیبی

صفحه 105-133
رحمت اله مرزوقی؛ کمال محمدزاده

6.

تحلیل محتوای کتاب فیزیک (2) رشتۀ‏ ریاضی فیزیک از دیدگاه الگوی خلاقیت پلسک

صفحه 134-156
سودابه پوراحسان؛ مهدی رحیمی؛ احمد زندوانیان

7.

شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول

صفحه 157-202
روزیتا مصطفی پور؛ یوسف ادیب؛ صادق ملکی آوارسین؛ بهنام طالبی

8.

رابطۀ گرایش به تفکر انتقادی و ادراک از مؤلفه‌های برنامۀ درسی با باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان

صفحه 203-231
داود طهماسب زاده شیخلار؛ سهراب محمدی پویا

9.

مفهوم‌سازی ارزشیابی نظام برنامۀ درسی در دانشگاه جامع علمی-کاربردی

صفحه 232-254
رحمان عزیزی؛ غلامرضا حاجی حسین نژاد؛ مصطفی قادری؛ مجید علی عسگری

10.

الگوی برنامۀ درسی توسعۀ دانش تخصصی تقسیم کسرها مبتنی بر برنامه‏ریزی درسی مدرسه‏‌محور

صفحه 255-281
حمید دافعی؛ محمدرضا امام جمعه؛ علیرضا عصاره؛ صادق نصری

11.

ارزشیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی

صفحه 282-299
مرتضی کرمی؛ مجتبی حسینی؛ فروزان سادات هاشمی؛ مهدی پوریزدیان محمدآباد

12.

اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری بر خودنظم‌دهی تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی دانش‌آموزان

صفحه 300-321
آرزو بداقی؛ راضیه شیخ الاسلامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب