آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها852
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,420,841
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,583,456

1.

مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگی‌های روان‌سنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی

صفحه 1-22
هادی صمدیه؛ حسین کارشکی؛ سیدامیر امین یزدی؛ الهه حجازی

2.

ارتقای کیفیت تدریس در آموزش‌ عالی فنی و حرفه‌ای با تأکید بر رویکرد اشتغال‌زایی و مهارت‌محوری

صفحه 23-46
محبوبه محمدشفیع؛ محمدرضا نیستانی؛ ابراهیم میرشاه جعفری؛ ویدا تقوائی

3.

اثربخشی آموزش امید بر میزان سرسختی تحصیلی دختران داوطلب کنکور سراسری

صفحه 47-60
محدثه هاشمی؛ باقر سرداری

4.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس بی‌صداقتی تحصیلی

صفحه 61-84
حمید بارانی؛ محبوبه فولادچنگ

5.

نقش واسطه‌ای خوش‌بینی تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی ادراک‌‌شده و سازگاری دانشجویان با دانشگاه

صفحه 85-109
احسان کشت‌ورز کندازی؛ احمدرضا اوجی‌نژاد

6.

تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاه‌های ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانش‌آموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی

صفحه 110-136
عباسعلی سلیمانی خشاب؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ علی دلاور؛ کامران شیوندی چلیچه

7.

رویکردها و روش‌های یاددهی و یادگیری در دانشگاه‌های نسل چهارم از منظر اعضای هیات علمی: مطالعه موردی کیفی

صفحه 137-161
یعقوب سپهری؛ محمد جواد لیاقت دار؛ اعظم اسفیجانی

8.

اثربخشی آموزش راهبردهای انگیزشی تحصیلی بر آسیب‌ها و موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه

صفحه 162-183
سیدمحمدرضا ناظمی؛ غلامرضا خوی نژاد؛ علیرضا رجایی

9.

شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی

صفحه 184-206
سید هدایت اله داورپناه؛ رضا هویدا؛ رونالد بارنت؛ عبدالرسول جمشیدیان

10.

چالش‌های یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریه‌ی مبنایی

صفحه 207-230
سیده ساجده دشتی؛ محسن شاکری؛ مریم کیان

11.

شناسایی و روان‌سنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته

صفحه 231-253
داود طهماسب زاده شیخلار؛ احسان عظیم پور؛ علی ایمان زاده؛ محمد عباس زاده

12.

فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان

صفحه 254-289
فاطمه رشیدی پور؛ امید شکری؛ جلیل فتح آبادی؛ حسین پورشهریار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب