آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها877
تعداد مقالات7,844
تعداد مشاهده مقاله14,510,736
تعداد دریافت فایل اصل مقاله12,253,342
الماسی, فاطمه, شکری, امید. (1404). ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی. , (), -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404
فاطمه الماسی; امید شکری. "ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی". , , , 1404, -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404
الماسی, فاطمه, شکری, امید. (1404). 'ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی', , (), pp. -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404
الماسی, فاطمه, شکری, امید. ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی. , 1404; (): -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب