الماسی, فاطمه, شکری, امید. (1404). ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی. , (), -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404
فاطمه الماسی; امید شکری. "ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی". , , , 1404, -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404
الماسی, فاطمه, شکری, امید. (1404). 'ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی', , (), pp. -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404
الماسی, فاطمه, شکری, امید. ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی. , 1404; (): -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404