آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها880
تعداد مقالات7,864
تعداد مشاهده مقاله14,678,756
تعداد دریافت فایل اصل مقاله12,533,327
الماسی, فاطمه, شکری, امید. (1404). ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی. , (), -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404
فاطمه الماسی; امید شکری. "ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی". , , , 1404, -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404
الماسی, فاطمه, شکری, امید. (1404). 'ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی', , (), pp. -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404
الماسی, فاطمه, شکری, امید. ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاة ابزار سنجش ادراکات یادگیرندگان دربارة پداگوژی برای یادگیری در سدة 21 میلادی. , 1404; (): -. doi: 10.22099/jsli.2025.8404


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب