دالوند، امین، فرهادتوسکی، امید، و دالوندی، علی. (1403). حسابداری مدیریت استراتژیک نقش فرهنگ سازمانی. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. نسخه آنلاین.
رضوانی، روحالله. (1389). تحلیل محتوا. پژوهش، 1(3)، 137-156.
رفاعی، رامیار، سامتی، مرتضی، قبادی، سارا. (1398). شبیهسازی تأثیر عوامل مؤثر بر رکود اقتصادی در ایران: مقایسه دو رهیافت زنجیره مارکوف مونت کارلو و بیزین. فصلنامه علمی پژوهشهای رشد و توسعه اقتصادی، 9(36)، 95-108.
زارع صفت، محمد و عربشاهی، معصومه. (1404). تاثیر شبکهسازی حسابداری مدیریت بر توسعه پایدار سازمانها، تحلیل نقش تعدیلگر کیفیت سیستم اطلاعات و فرهنگ نتیجهگرا و نوآوری. مطالعات مدیریت توسعه سبز. در حال انتشار.
سحابی، بهرام، اصغرپور، حسین، قربانی، سعید. (1396). بررسی اثرات نامتقارن شوکهای پولی در ادوار تجاری ایران (رویکرد: مدل تعادل عمومی پویای تصادفی). تحقیقات مدلسازی اقتصادی. ۸(۲۹)، ۱۳۳-۱۶۸.
نظریپور، محمد و حیدری، امیرمحمد. (1403). بررسی عوامل مؤثر در بهکارگیری تکنیکهای حسابداری مدیریت استراتژیک با تأکید بر متغیرهای اقتضایی و کنترلی. بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 31(4)، 733-762.
نمازی، محمد و ابراهیمی، شهلا. (۱۳۹۸). پیشبینی درماندگی مالی شرکت های پذیرفته شده در فرابورس و بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رگرسیون لجستیک لاسو، فصلنامه بورس اوراق بهادار، ۱۲(۴۸)، ۵-۳۸.
نمازی، محمد و ابراهیمی، شهلا. (1403). کاربرد XGBoost برای پیشبینی درماندگی مالی شرکت های پذیرفته شده در فرابورس و بورس اوراق بهادار تهران. تحقیقات حسابداری و حسابرسی. 16(62)، 5-26.
نمازی، محمد و خرم دل ماسوله، زهرا. (1401). تاثیر نوآوری سبز و حسابداری مدیریت زیست محیطی بر عملکرد مالی، زیست محیطی و اقتصادی شرکت. مطالعات تجربی حسابداری مالی، 19(74) ، 1-40.
نمازی، محمد، دهقانی سعدی، علیاصغر. قوهستانی، سمانه. (1396). خودشیفتگی مدیران و استراتژی تجاری شرکتها. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت. 22(1)، 37-6.
نمازی، محمد، عزیزی، پدرام. قاسمی اقباش، علی. (1399). واکاوی برنامه ریزی درسی حسابداری مدیریت حرفهای و سرفصلهای آن با استفاده از تحلیل محتوا. فصلنامه حسابداری مالی، 12(28)، 29-63.
نمازی، محمد، فتحعلی، اکرم. (1396). بررسی تأثیر سرمایۀ فکری بر چسبندگی هزینهها در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران. بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 24(3)، 395-420.
وارسته، حامد، دلخواه، جلیل، یزدانی، حمیدرضا. (1398). استراتژیهای بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی. مدیریت بازرگانی. 3(11)، 484-459.