آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها851
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,413,740
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,580,452
پورجمشیدی, مریم, زنگنه, حسین. (1402). اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی. , 15(1), 65-82. doi: 10.22099/jsli.2023.7182
مریم پورجمشیدی; حسین زنگنه. "اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی". , 15, 1, 1402, 65-82. doi: 10.22099/jsli.2023.7182
پورجمشیدی, مریم, زنگنه, حسین. (1402). 'اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی', , 15(1), pp. 65-82. doi: 10.22099/jsli.2023.7182
پورجمشیدی, مریم, زنگنه, حسین. اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی. , 1402; 15(1): 65-82. doi: 10.22099/jsli.2023.7182


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب