آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها859
تعداد مقالات7,646
تعداد مشاهده مقاله13,577,945
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,684,542
جعفری هرندی, رضا. (1402). اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان. , 13(1), 168-183. doi: 10.22099/jcr.2023.7172
رضا جعفری هرندی. "اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان". , 13, 1, 1402, 168-183. doi: 10.22099/jcr.2023.7172
جعفری هرندی, رضا. (1402). 'اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان', , 13(1), pp. 168-183. doi: 10.22099/jcr.2023.7172
جعفری هرندی, رضا. اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانش‌آموزان. , 1402; 13(1): 168-183. doi: 10.22099/jcr.2023.7172


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب