آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها851
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,413,707
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,580,437
Haghi, Sara, Aliakbari, Mohammad, Yasini, Ali. (1401). EFL Teachers’ Individual Development Planning Model: A Data-Driven Approach. , 42(1), 1-28. doi: 10.22099/tesl.2022.44999.3151
Sara Haghi; Mohammad Aliakbari; Ali Yasini. "EFL Teachers’ Individual Development Planning Model: A Data-Driven Approach". , 42, 1, 1401, 1-28. doi: 10.22099/tesl.2022.44999.3151
Haghi, Sara, Aliakbari, Mohammad, Yasini, Ali. (1401). 'EFL Teachers’ Individual Development Planning Model: A Data-Driven Approach', , 42(1), pp. 1-28. doi: 10.22099/tesl.2022.44999.3151
Haghi, Sara, Aliakbari, Mohammad, Yasini, Ali. EFL Teachers’ Individual Development Planning Model: A Data-Driven Approach. , 1401; 42(1): 1-28. doi: 10.22099/tesl.2022.44999.3151


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب