آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها877
تعداد مقالات7,848
تعداد مشاهده مقاله14,535,502
تعداد دریافت فایل اصل مقاله12,270,761
قاسمی, علی, کدیور, پروین, کرامتی, هادی, عرب زاده, مهدی. (1401). تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم. , 14(1), 129-162. doi: 10.22099/jsli.2022.38531.3280
علی قاسمی; پروین کدیور; هادی کرامتی; مهدی عرب زاده. "تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم". , 14, 1, 1401, 129-162. doi: 10.22099/jsli.2022.38531.3280
قاسمی, علی, کدیور, پروین, کرامتی, هادی, عرب زاده, مهدی. (1401). 'تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم', , 14(1), pp. 129-162. doi: 10.22099/jsli.2022.38531.3280
قاسمی, علی, کدیور, پروین, کرامتی, هادی, عرب زاده, مهدی. تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم. , 1401; 14(1): 129-162. doi: 10.22099/jsli.2022.38531.3280


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب