آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها851
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,413,646
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,580,412
سلیمانی خشاب, عباسعلی, درتاج, فریبرز, سعدی‌پور, اسماعیل, دلاور, علی, شیوندی چلیچه, کامران. (1399). تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاه‌های ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانش‌آموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی. , 12(2), 110-136. doi: 10.22099/jsli.2021.6058
عباسعلی سلیمانی خشاب; فریبرز درتاج; اسماعیل سعدی‌پور; علی دلاور; کامران شیوندی چلیچه. "تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاه‌های ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانش‌آموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی". , 12, 2, 1399, 110-136. doi: 10.22099/jsli.2021.6058
سلیمانی خشاب, عباسعلی, درتاج, فریبرز, سعدی‌پور, اسماعیل, دلاور, علی, شیوندی چلیچه, کامران. (1399). 'تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاه‌های ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانش‌آموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی', , 12(2), pp. 110-136. doi: 10.22099/jsli.2021.6058
سلیمانی خشاب, عباسعلی, درتاج, فریبرز, سعدی‌پور, اسماعیل, دلاور, علی, شیوندی چلیچه, کامران. تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاه‌های ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانش‌آموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی. , 1399; 12(2): 110-136. doi: 10.22099/jsli.2021.6058


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب