امینی، نرجس، زمانی، بی بی عشرت و عابدینی یاسمین (1393). مقایسه رسانههای آموزشی مورد استفاده استادان دانشکده های علوم پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی-یادگیری از دید دانشجویان. پژوهشهای آموزش و یادگیری، شماره 4،صص: 70-55.
ترک زاده، جعفر، مرزوقی، رحمت اله، محمدی، مهدی و محترم، معصومه (1393). عوامل موثر بر ارزشیابی از اساتید از دیدگاه دانشجویان. فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی. سال چهارم، شماره هفتم، صص 164-139.
ترکاشوند، معصومه (1390). بررسی پدیدارشناختی فرهنگ یادگیری در آموزش مجازی (مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مجازی علم وصنعت). پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد. دانشگاه تربیت معلم تهران، دانشکده علوم تربیتی.
خاکباز، عظیمه سادات (1389). شناسایی مولفههای فرهنگ دیسیپلینی از طریق بررسی و مقایسه فرهنگ رشتهای در دو رشته ریاضی و علوم تربیتی. طرح پژوهشی. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید بهشتی.
خوش دامن، صدیقه و آیتی، محسن (1391). مقایسه فرهنگ آموزش و یادگیری در دو نسل اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند از منظر نقش استاد. فصلنامه مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان، سال هفتم، شماره 2، پیاپی 26،صص108-85.
خسروپناه، عبدالحسین (1391). چیستی فلسفه علوم انسانی. آیینه معرفت. دوره 10، شماره 31، صص 28-1.
ذوالفقار زاده، محمدمهدی؛ امیری، علی نقی و زارعی متین، حسن (1390). کشف فرهنگ دانشگاه واکاوی نظری و گونهشناختی مطالعات فرهنگ دانشگاهی. اندیشه مدیریت راهبردی، سال پنجم، شماره اول، صص 97-45.
شهسواری اصفهانی، سکینه؛ مصلی نژاد، لیلی و سبحانیان، سعید(1389). مقایسه تاثیراستفاده از دو روش آموزش مجازی و سنتی بر مهارتهای قابلیت مدار دانشجویان. مجله پزشکی هرمزگان، سال چهاردهم، شماره سوم، صص: 190-184.
فاضلی، نعمت الله (1382). بررسی تطبیقی فرهنگ دانشگاهی ایران و بریتانیا: نامه انسان شناسی: دوره اول، شماره سوم، صص 132-93.
قدوسی فر، سید هادی؛ اعتصام، ایرج؛ حبیب، فرح و پناهی برجای، هاجر (1391). آموزش سنتی معماری در ایران و ارزیابی آن از دیدگاه یادگیری مبتنی بر مغز. دوفصلنامه معماری ایرانی، شماره 1، صص: 58-39.
کریمی، صدیقه و نصر، احمدرضا (1392). روشهای تجزیه و تحلیل داده های مصاحبه. فصلنامه پژوهش. سال چهارم، شماره اول: ۹۴-۷۱.
گال، مردیت؛ بورگ، والتر و گال، جویس(1391). روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی. انتشارات سمت.
مصلی نژاد، لیلا و سبحانیان، سعید (1387). بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان آموزش مجازی و سنتی رشته کامپیوتر. گامهای توسعه در آموزش پزشکی. دوره پنجم. شماره دوم. صص: 134-127.
Euler, D. (2010). Shaping learning cultures: A strategic challenge for universities. In Changing cultures in higher education (pp. 75-84). Springer, Berlin, Heidelberg.
Feixas, M., & Zellweger, F. (2010). Faculty development in context: changing learning cultures in higher education. In changing cultures in higher education (pp. 85-102). Springer, Berlin, Heidelberg.
Kumpulainen, K. & Renshaw P. (2007). Cultures of learning. International Journal of Educational Research 46, 109–115.
Ramburuth, P. & Tani, M. (2009). The impact of culture on learning: exploring student perceptions. Multicultural Education & Technology Journal, Vol. 3 Iss 3 pp. 182 – 195.
Tornatzky, L. G., & Waugaman, P. G. (1999). Academic culture and technology transfer: some change interventions. R & D Enterprise: Asia Pacific, 2(2-3), 29-30.
Väljataga, T., & Fiedler, S. H. (2014, August). Bringing a New Culture of Learning into Higher Education. In International Conference on Web-Based Learning (pp. 229-238). Springer, Cham.
Xiao, H., & Smith, S. L. (2006). Case studies in tourism research: A state-of-the-art analysis. Tourism management, 27(5), 738-749.
Wursten, H., & Jacobs, C. (2013). The impact of culture on education. The Hofstede Centre, Itim International.