آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها851
تعداد مقالات7,575
تعداد مشاهده مقاله13,413,770
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,580,469
خسرونژاد, مرتضی, شکراله زاده, سودابه. (1397). معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک. , 10(1), 56-93. doi: 10.22099/jsli.2018.4916
مرتضی خسرونژاد; سودابه شکراله زاده. "معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک". , 10, 1, 1397, 56-93. doi: 10.22099/jsli.2018.4916
خسرونژاد, مرتضی, شکراله زاده, سودابه. (1397). 'معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک', , 10(1), pp. 56-93. doi: 10.22099/jsli.2018.4916
خسرونژاد, مرتضی, شکراله زاده, سودابه. معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک. , 1397; 10(1): 56-93. doi: 10.22099/jsli.2018.4916


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب