محمودی, فیروز, برزگر, راضیه. (1396). تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی. , 7(1), 97-117. doi: 10.22099/jcr.2017.4204
فیروز محمودی; راضیه برزگر. "تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی". , 7, 1, 1396, 97-117. doi: 10.22099/jcr.2017.4204
محمودی, فیروز, برزگر, راضیه. (1396). 'تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی', , 7(1), pp. 97-117. doi: 10.22099/jcr.2017.4204
محمودی, فیروز, برزگر, راضیه. تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی. , 1396; 7(1): 97-117. doi: 10.22099/jcr.2017.4204