فیروزی, محمدرضا, جوکار, مریم. (1396). ارائهی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری. , 7(1), 44-69. doi: 10.22099/jcr.2017.4202
محمدرضا فیروزی; مریم جوکار. "ارائهی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری". , 7, 1, 1396, 44-69. doi: 10.22099/jcr.2017.4202
فیروزی, محمدرضا, جوکار, مریم. (1396). 'ارائهی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری', , 7(1), pp. 44-69. doi: 10.22099/jcr.2017.4202
فیروزی, محمدرضا, جوکار, مریم. ارائهی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری. , 1396; 7(1): 44-69. doi: 10.22099/jcr.2017.4202