دهقانی, مرضیه, امیدیان, فرانک, اصغری, فریناز. (1395). ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند. , 6(2), 101-122. doi: 10.22099/jcr.2017.3966
مرضیه دهقانی; فرانک امیدیان; فریناز اصغری. "ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند". , 6, 2, 1395, 101-122. doi: 10.22099/jcr.2017.3966
دهقانی, مرضیه, امیدیان, فرانک, اصغری, فریناز. (1395). 'ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند', , 6(2), pp. 101-122. doi: 10.22099/jcr.2017.3966
دهقانی, مرضیه, امیدیان, فرانک, اصغری, فریناز. ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند. , 1395; 6(2): 101-122. doi: 10.22099/jcr.2017.3966