علیلو, اکبر, عظیم پور, احسان. (1395). اثربخشی روش های نقشه ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازدههای شناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی. , 6(2), 25-40. doi: 10.22099/jcr.2017.3961
اکبر علیلو; احسان عظیم پور. "اثربخشی روش های نقشه ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازدههای شناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی". , 6, 2, 1395, 25-40. doi: 10.22099/jcr.2017.3961
علیلو, اکبر, عظیم پور, احسان. (1395). 'اثربخشی روش های نقشه ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازدههای شناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی', , 6(2), pp. 25-40. doi: 10.22099/jcr.2017.3961
علیلو, اکبر, عظیم پور, احسان. اثربخشی روش های نقشه ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازدههای شناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی. , 1395; 6(2): 25-40. doi: 10.22099/jcr.2017.3961