اکبرپور زنگلانی, محمد باقر, زارع, حسین, اکرامی, محمود, ملکی, حمید. (1395). پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری). , 8(1), 69-101. doi: 10.22099/jsli.2016.3825
محمد باقر اکبرپور زنگلانی; حسین زارع; محمود اکرامی; حمید ملکی. "پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری)". , 8, 1, 1395, 69-101. doi: 10.22099/jsli.2016.3825
اکبرپور زنگلانی, محمد باقر, زارع, حسین, اکرامی, محمود, ملکی, حمید. (1395). 'پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری)', , 8(1), pp. 69-101. doi: 10.22099/jsli.2016.3825
اکبرپور زنگلانی, محمد باقر, زارع, حسین, اکرامی, محمود, ملکی, حمید. پیش بینی درگیری تحصیلی عاطفی و خودپنداره تحصیلی بر اساس ساختار اجتماعی -آموزش و ادراک از محیط های آموزشی: بررسی نقش تعدیلی نوع آموزش (آموزش از دور و حضوری). , 1395; 8(1): 69-101. doi: 10.22099/jsli.2016.3825