حیدرزاده, محسن, مهرام, بهروز, کارشکی, حسین. (1395). نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهتگیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان. , 8(1), 50-68. doi: 10.22099/jsli.2016.3824
محسن حیدرزاده; بهروز مهرام; حسین کارشکی. "نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهتگیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان". , 8, 1, 1395, 50-68. doi: 10.22099/jsli.2016.3824
حیدرزاده, محسن, مهرام, بهروز, کارشکی, حسین. (1395). 'نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهتگیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان', , 8(1), pp. 50-68. doi: 10.22099/jsli.2016.3824
حیدرزاده, محسن, مهرام, بهروز, کارشکی, حسین. نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهتگیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان. , 1395; 8(1): 50-68. doi: 10.22099/jsli.2016.3824