برزگر بفرویی, کاظم, دربیدی, مرجان, همتی, حمیده. (1394). مدل علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطهای اهمالکاری دانشجویان. , 7(2), 126-152. doi: 10.22099/jsli.2016.3693
کاظم برزگر بفرویی; مرجان دربیدی; حمیده همتی. "مدل علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطهای اهمالکاری دانشجویان". , 7, 2, 1394, 126-152. doi: 10.22099/jsli.2016.3693
برزگر بفرویی, کاظم, دربیدی, مرجان, همتی, حمیده. (1394). 'مدل علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطهای اهمالکاری دانشجویان', , 7(2), pp. 126-152. doi: 10.22099/jsli.2016.3693
برزگر بفرویی, کاظم, دربیدی, مرجان, همتی, حمیده. مدل علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطهای اهمالکاری دانشجویان. , 1394; 7(2): 126-152. doi: 10.22099/jsli.2016.3693