خسروی, علی اکبر, نیکان, محمود. (1393). مقایسه تاثیر دو روش تدریس بدیعه پردازی و سخنرانی در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی در درس هنر. , 4(1), 85-101. doi: 10.22099/jcr.2014.3090
علی اکبر خسروی; محمود نیکان. "مقایسه تاثیر دو روش تدریس بدیعه پردازی و سخنرانی در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی در درس هنر". , 4, 1, 1393, 85-101. doi: 10.22099/jcr.2014.3090
خسروی, علی اکبر, نیکان, محمود. (1393). 'مقایسه تاثیر دو روش تدریس بدیعه پردازی و سخنرانی در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی در درس هنر', , 4(1), pp. 85-101. doi: 10.22099/jcr.2014.3090
خسروی, علی اکبر, نیکان, محمود. مقایسه تاثیر دو روش تدریس بدیعه پردازی و سخنرانی در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی در درس هنر. , 1393; 4(1): 85-101. doi: 10.22099/jcr.2014.3090