آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها874
تعداد مقالات7,803
تعداد مشاهده مقاله14,220,735
تعداد دریافت فایل اصل مقاله12,165,052
Khatib, Mohammad, Fathi, Jalil. (1393). The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique. , 33(3), 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482
Mohammad Khatib; Jalil Fathi. "The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique". , 33, 3, 1393, 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482
Khatib, Mohammad, Fathi, Jalil. (1393). 'The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique', , 33(3), pp. 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482
Khatib, Mohammad, Fathi, Jalil. The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique. , 1393; 33(3): 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب