آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها859
تعداد مقالات7,631
تعداد مشاهده مقاله13,515,818
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,638,167
Khatib, Mohammad, Fathi, Jalil. (1393). The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique. , 33(3), 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482
Mohammad Khatib; Jalil Fathi. "The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique". , 33, 3, 1393, 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482
Khatib, Mohammad, Fathi, Jalil. (1393). 'The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique', , 33(3), pp. 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482
Khatib, Mohammad, Fathi, Jalil. The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique. , 1393; 33(3): 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب