آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,777
تعداد مشاهده مقاله13,963,717
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,967,888
Khatib, Mohammad, Fathi, Jalil. (1393). The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique. , 33(3), 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482
Mohammad Khatib; Jalil Fathi. "The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique". , 33, 3, 1393, 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482
Khatib, Mohammad, Fathi, Jalil. (1393). 'The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique', , 33(3), pp. 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482
Khatib, Mohammad, Fathi, Jalil. The Investigation of the Perspectives of Iranian EFL Domain Experts on Postmethod Pedagogy: A Delphi Technique. , 1393; 33(3): 89-112. doi: 10.22099/jtls.2015.2482


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب